sobota, 3 maja 2014

Planeta Organica, serum odmładzające do cery suchej i wrażliwej

Po dłuuuugiej przerwie wracam z recenzją jednego z słynnych rosyjskich kosmetyków :)

Na wstępnie dodam, że przyjechały do mnie prościutko z Rosji. Odwiedzały mnie znajome i przy okazji przywiozły małą paczuszkę. :)

 Wersja którą posiadam przystosowana jest dla skóry suchej i wrażliwej.

Kosmetyk zamknięty jest w szklanej buteleczce  o pojemności 50 ml. producent podaje, że został wykonany  ręcznie, nie jest testowany na zwierzętach i nie zawiera żadnych substancji syntetycznych. 

Posiada płynną konsystencję, co znacznie ułatwia aplikację. Serum nie jest tłuste, bardzo szybko się wchłania. Najbardziej charakterystyczny jest tutaj jednak zapach. Bardzo intensywny, ziołowy. Mnie przypomina to trochę krople żołądkowe. Bardzo lubię ten zapach ;-)

A;e zacznijmy po kolei, a więc od składu, który to właśnie spowodował, że zapragnęłam mieć to serum.

Skład:  

Aqua enriched with Panax Ginseng Root Oil*, Lycium Barbarum Fruit Extract, Phyllanthus Emblica Fruit Oil*, Asparagus Racemosus Root Extract*,  Euterpe Oleracea Fruit Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil*,Saccharide Jasminum Officinale (Jasmine) Flower/Leaf Extract, Carrageenan, Foeniculum Vulgare (Fennel) Oil, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil* Camellia Sinensis Leaf Oil, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Myrtus Communis Oil*, Rosa Centifolia Flower Oil*, Oryza Sativa (Rice) Bran Powder, Elettaria Cardamomum Seed Extract, Echinacea Purpurea Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract,  Iris Florentina Root Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Superoxide DismutaseN, Tocopherol, Hydrolyzed Vegetable Protein, Niacinamide, Riboflavin, Retinyl Palmitate, Ascorbic Acid, SqualaneNI, GlycerinN, SaccharideIsomerateNI, Sodium HyaluronateN,Panthenol, AllantoinNI, Iron OxydesN, Potassium SorbateNI, Citric Acid. 

Znajdziemy tutaj całe bogactwo składników. Nie bez przyczyny w nazwie widnieje słowo "odmładzające". Serum naładowane jest substancjami przeciwstarzeniowymi. znajdziemy tutaj między innymi wyciąg z owoców goi tybetańskiej, ekstrakt ze szparagu,  olej z jagód acai, olej z wiesiołka, olej jaśminowy, z czarnej porzeczki, róży stulistnej, z zeń-szenia, grejfruta, z pomarańczy, pelargonii. W składzie występuje też witamina młodości E, A, C oraz B5. 

Działanie:

Zadaniem kosmetyku jest ochrona przeciwstarzeniowa, pobudzanie skóry do regeneracji , poprawa jej jędrności.

Faktycznie tak się dzieje. Już po kilku użyciach wyraźnie poprawia się napięcie skóry. Skóra nabiera zdrowszego kolorytu. Pory ulegają wyraźnemu zwężeniu. 
Zastosowanie go jednak w pojedynkę mojej skórze nie wystarcza. Mimo, że jest to specyfik przeznaczony dla skóry suchej, pozostawia ją nadal nienawilżoną, delikatnie ściągniętą. Skóra po prostu prosi się o nałożenie kremu bądź olejku. I ja zazwyczaj tak robię - nakładam minimalną ilość olejku, jaki akurat mam pod ręką
Zastosowałam to serum także pod oczy i tutaj zadziała się bardzo brzydka sprawa. Serum bardzo uwidoczniło moje zmarszczki mimiczne (po jego aplikacji nie nakładam olejku). 
Ale za to bardzo dobrze sprawdza się na szyi i dekolcie. Skóra natychmiastowo staje się aksamitnie gładka i tutaj nie mam potrzeby nakładania olejku. 
  

Podsumowanie:

Serum jest kosmetykiem bardzo wydajnym, TANIM - zapłaciłam za niego niecałe 20 zł, przeliczając na polskie.  Z tego co widziałam w sklepach internetowych, jego cena w Polsce jest dwukrotnie wyższa. 
Wydaję mi się, że moja cera nie potrzebuje tak silnej ochrony przeciwstarzeniowej, dlatego też serum nie zadowala mnie w 100%. Na pewno jest produktem bardzo interesującym, bogatym w składniki i wartym wypróbowania, bo cena jest naprawdę bardzo niska, biorąc pod uwagę skład i działanie. Na pewno idealnie sprawdzi się u osób borykających się z pierwszymi zmarszczkami :)


Czy stosowałyście już to serum? Jeśli tak, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. I chętnie dowiem się czy stosujecie podobne antystarzeniowe specyfiki :)
 

5 komentarzy:

  1. Mnie też to serum specjalnie nie zachwyciło. Spodziewałam się po nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim oczekiwałam nawilżenia a niestety poziom nawilżenia po zastosowaniu serum jest znikomy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zależy Ci na silnym nawilżeniu, nie polecam ;-)

      Usuń
  4. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń