środa, 14 grudnia 2016

KONKURS - brazylijskie kosmetyki WYNIKI

Długo mnie tutaj nie było, ale wracam do Was z rozdaniem i to nie byle jakim :) Do wygrania są kosmetyki naturalne i to nie znikąd indziej, a z samej Brazylii, do której się przeprowadziłam. Wróciłam jednak na święta z prezentami dla Was. 

O swoim życiu w Brazylii i o podróżach, które są moją ogromną pasją, piszę na blogu:


Do wygrania są dwa zestawy naturalnych, wegańskich, nietestowanych na zwierzętach kosmetyków do włosów bazujących na soczystych owocach.

1) Szampon, odżywka i maska do włosów o łącznej wartości 120 zł.


2) Szampon i odżywka




A dla kilku osób trafią jeszcze naturalne, przepięknie pachnące mydełka o egzotycznych smakach brazylijskich owoców. 



A żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy dokończyć zdanie:

Brazylia kojarzy mi się z ....

I polubić mojego bloga na fb :) link TUTAJ :)

Pierwsza nagroda trafi do osoby z najciekawszą odpowiedzią, a drugi zestaw i mydełka trafią do wylosowanych osób.

Aby otrzymać dodatkowe losy można zaobserwować mnie na Instagramie i/lub google +:




Konkurs trwa do 08.01.2017 roku.

W komentarzu nie zapomnijcie podać swojego mejla, a także informacji o dokonanych polubieniach :)

WYNIKI KONKURSU

Pierwszy zestaw trafia do Marzeny marszalek.marzena@
Drugi zestaw wędruje do Nadii jo-jo-a@

A mydełka do łukasza (proszę o mejla), Żanety zorzeta1@,  Mati mati654@, oraz  verierra@

Serdecznie gratuluję i do 26.01.2017 czekam na wiadomość  z adresem do wysyłki nagrody. Adres proszę wysłać przez formularz kontaktowy na fb: 

TUTAJ

(https://www.facebook.com/kantarowska/)

Pozostałym uczestnikom bardzo dziękuję za udział i  żałuję, że nie mogę nagrodzić wszystkich, choć bardzo bym chciała!

48 komentarzy:

  1. Czy możesz podać skład tych mydeł? Chcę się upewnić, czy są w 100$ naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brazylia kojarzy mi się od zawsze.. z piosenką To Brazil! Mnóstwem kolorów i ciepłym klimatem.
    *Polubione fb Jako ElleEm.
    *elleem@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Brazylia kojarzy mi się z wspaniałą kawą! Odkąd polubiłam ten trunek nauczyłam się doceniać dobre ziarna. A z Brazylii pochodzi najsmaczniejsza jaką piłam. To z nią spędzam chwile warte zapamiętania, celebrowania :)

    Lubię jako Żaneta Jas.
    instagram: usmiechniete.oczy
    email: zorzeta1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi Brazylia kojarzy się z "Bradzi Pici, lepitopi i fejczibuki" ;)

    zalesia.muu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Brazylią kojarzy mi się oczywśicie szalony karnawał! I ... mrówkojady :D

    Lubię jako: Ola Grudzień,
    obserwuje na insta jako: uroczek,
    a mój e-mail to: uroczek17@gmail.com

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brazylia kojarzy mi się z przestępczością zorganizowaną i handlem ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj fajne rzeczy i życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brazylia - pierwsze skojarzenie - orzechy brazylijskie, pyszne, tłuste i takie egzotyczne ...drugie skojarzenie - bezkresne zielone połacie, soczysta zieleń i motyle wielkości talerza...i wodospady Iguazu no i plaże - Copacabana...dalej siatkówka! żadna drużyna nie prezentuje takich umiejętności ..plantacje kawy jedynej w swoim rodzaju. Boskie Rio De Janerio z najsłynniejszym Chrystusem na świecie, niezależnie wiary. ahaa i jeszcze Głowa Cukru :)
    Na fb lubię jako Małgorzata Ewa Jot
    na instragramie - esyfloresy77

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mój @ to esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com

      Usuń
  9. bernadetaaa@interia.pl
    lubię jako Bernadetta Bomba
    obserwuję bloga i w google+ jako Jasmine Vise
    Brazylia kojarzy mi się z gorącą sambą i pięknymi krajobrazami, miejscem gdzie chciałoby się spędzić np zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako Sylwia Orzechowska
    sylviaaa100@interia.pl
    Brazylia kojarzy mi się z tajemniczą Amazonką i lasami równikowymi, gdzie brzmi śpiew rajskich ptaków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brazylia kojarzy mi się z karnawałem ;)
    Obserwuję jako: Verierra
    e-mail: verierra@gmail.com
    Na fb lubię jako Daria Naprawa
    Na instagramie: Verierra
    Na google+ obserwuję jako Verierra

    OdpowiedzUsuń
  12. obs-Magdalena B
    lady1307@iinteria.pl
    FB-Magdalena B
    Brazylia kojarzy mi się z gorącymi pannami ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki super konkurs, dziś już nie mam sił, ale życzę dziewczynom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brazylia kojarzy mi się z piłką nożną. Reprezentacja Brazylii jest jedną z najlepszych na świecie. Pięciokrotnie zdobyła Puchar Świata (1958,1962,1970, 1994 i 2000 rok) i jako jedyna drużyna uczestniczyła we wszystkich mistrzostwach świata piłki nożnej.
    Kolejne skojarzenia to ciągnące się kilometrami rajskie plaże, słynna Copacabana i Ipanema oraz zabytkowe, kolonialne miasteczka wzdłuż wybrzeża.Do tego oczywiście samba,szalony karnawał,słońce i ... ja na leżaku,sącząca drinka ;).
    Obserwuję jako (google): Pewien Człek
    e-mail: superblizniaczka@wp.pl
    Lubię jako: Wiktoria Karolina L.
    Obserwuję jako (instagram): twins_712

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy myślę o Brazylii od razu mam milion skojarzeń! Przede wszystkim jest to taki "mały" raj na ziemi - grzejące słońce, egzotyczne krajobrazy, owoce, ciągnące się w nieskończoność plaże, błękitna woda i najpiękniejsze wodospady, a do tego regionalne potrawy, zabytki i tradycje. Na myśl o tym kraju od razu czuję wakacje, spokój, wytchnienie i chęć zatrzymania się na chwilę. Drugim skojarzeniem jest oczywiście karnawał! Szalona zabawa w Rio de Janeiro, Samba, niezwykle kolorowe parady - nic dziwnego, że to wydarzenie przyciąga miliony turystów - marzę sobie, że kiedyś i ja będę miała okazję w nim uczestniczyć. :)

    Lubię na fb jako: Aleksandra Kobyłka
    Obserwuję na instagramie jako: neferis
    Obserwuję na Google + jako: Alexandra K
    e-mail: alexandrak-blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Brazylia kojarzy mi się z moim kumplem z Sao Paulo, który do Krakowa przyjechał co prawda nie po to, żeby uczyć się polskiego (a szkoda), ale żeby odnaleźć miłość - jak widać samo życie w tym pięknym i egzotycznym kraju nie zawsze wystarcza do pełni szczęścia i trzeba szukać dalej :)

    Obserwuję fb jako Weronika Panecka, na instagramie jako ukulelistka, a Google + Weronika Panecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój adres email to margolotta@gmail.com :)

      Usuń
  17. Brazylia kojarzy mi się z capoeirą :)
    Obserwuję fb jako Renata Ciosek, Instagram renataciosek, Google+ Renata Ciosek

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie miałam styczności z tymi KOSMETYKAMI.
    Życzę wszystkim POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Brazylia kojarzy mi się z karnawałem w Rio! Jak myślę o Brazylii to wyobrażam sosie multum ludzi w pięknych, kolorowych strojach, hałas, zabawę, radość, śmiech, szczęście. Pozytywnie mi się kojarzy ten kraj;)
    FB lubię jako Ola Szum
    Instagram:koneko_san_
    google + : Ola S.
    email: ol4@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Instagram: ksiezniczkaviolet
    Google: Księżniczka Violet
    Fb: Iza L****k
    Email:ilasak123@gmail.com
    Brazylia kojarzy mi się zdecydowanie z Rio de Janerio! Z takim tańczeniem po ulicach, świetną zabawą. Ludźmi, którzy cieszą się każdym dniem, bawią w życiem. Cudowne aromaty kuchni, piosenki grane na bębnach, barwy, kolory, dziewczyny tańczące właśnie salsę. Jejku, od razu mam to przed oczami słysząc to słowo. Neymar! Hah. Zawsze chciałam polecieć do Brazylii, zobaczyć jak oni spędzają niektóre święta, jak oni bawią się w karnawał. Chyba każdy z nas chciałby takiego karnawału w Rio, naprawdę. No i kojarzy mi się ze Zmierzchem, no bo tam Bella z Edwardem pojechali na podróż poślubną. Ale najważniejsze... kojarzy mi się z Tobą! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Instagram: dominikadawid
    Google+: Bette Fashion
    FB: Dominika Trzeciak
    email: dominika12316@op.pl
    Brazylia kojarzy mi się z ciepłem i gorącym słońcem które tak bardzo kocham! Egzotyczne tańce to druga myśl która przychodzi mi do głowy. Marzę o tym, by choć na chwilę pojawić się na ulicy, wśród tłumu tańczących osób w wielokolorowych błyszczących strojach. Z miłą chęcią spróbowałabym brazylijskich potraw. Uwielbiam przysmaki z innych krajów. Nie mogłam nie wpisać w google hasła "Brazylia". Piękne widoki, plaża, woda, góry otaczają to wspaniałe miasto z każdej strony. Naprawdę mam nadzieję że kiedyś wsiądę do samolotu, pożegnam na parę dni Polskę i rozpocznę swoją przygodę życia słowami - Brazylio nadchodzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię na db jako Marzena T
    Bloga jako Mania
    email : marszalek.marzena@gmail.com
    instagram jako : Marzena_t

    Odpowiedź na pytanie

    Brazylia to kraj mi nie znany
    Słynący z ciepła i wielkiej plaży
    Gdzie Tropiki i lasy deszczowe
    Tworzą razem niepowtarzalną aurorę
    Tam przyroda wpływa na życie
    Dzikość i wolność
    Daleko stąd
    Ten kraj ma dwa oblicza
    Jednym jest przyroda dzika
    Drugim jest kraj pełen przestępstwa
    Gdzie mafia rządzi i nie ma ustępstwa

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię na FB jako: Malinowy Skarbiec
    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec
    Obserwuje bloga jako (przez bloggera): Anna Hh
    jo-jo-a@wp.pl

    Brazylia kojarzy mi się z dobrą, aromatyczną kawą. Mimo, że kawę brazylijską można dostać wszędzie to jednak chciałoby się ją wypić w Brazylii. Poczuć ten mocny aromat parujący z filiżanki. Myślę, że tam na miejscu smakuje ona kompletnie inaczej niż taka w kawiarni, albo zaparzona w domu. Mimo, że przeogromną fanką kawy nie jestem, to jednak od czasu do czasu ją pije i wtedy chce wypić taką na prawdę dobrą. Brazylia to chyba właśnie jedyny kraj, który kojarzy mi się z kawą. Jednak wiadomo, że masowy wyrób nie jest tak dobry jak te oryginalne kawy, w których bardziej liczy się smak niż ilość. Taką kawę jednak trudno niestety dostać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Monika Herra (lubię na FB), monika_herba@o2.pl
    Brazylia to kraj o dwóch twarzach. To raj na ziemi z pięknymi plażami, ciepłym klimatem, gorącymi rytmami samby i szalonym karnawałem. To otwarci przyjaźni ludzie, przystojni śniadoskórzy młodzieńcy, to wyspa językowa, gdzie nie hiszpański a portugalski króluje. To również niestety niewyobrażalna bieda, favele ukrywane przed oczami turystów, niebezpieczne gangi i narkotyki...Brazylia...piękna i straszna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię na Fb jako Truskawkowy Świat Blog
    Obserwuję bloga jako Miss Daisy
    Obserwuje bloga na google+ jako Beauty Dorczi albo Truskawkowy Świat
    Brazylia kojarzy mi się z kawą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brazylia kojarzy mi się z przede wszystkim z kolorowo ubranymi, wiecznie uśmiechniętymi i tańczącymi w nieco pokraczny,ale swobodny sposób ludźmi. Z niesamowitym klimatem, wesołkowatością i karnawałem :)
    Lubię fb i obserwuję insta

    OdpowiedzUsuń
  27. e-mail: ngprinc@gmail.com
    Polubiłam facebooka oraz obserwuje instagrama :)
    Jako, że byłam na rocznej wymianie międzynarodowej i poznałam ludzi prawie z całego świata...Brazylia kojarzy mi się z moją najlepszą przyjaciółką, która tam mieszka i za którą okropnie tęsknie. Na pewno kiedyś pojadę ją odwiedzić, więc Brazylia kojarzy mi się z miejscem, które chcę i muszę odwiedzić! :)

    +świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. e-mail:dominika.jastrzebska85@gmail.com,
    polubiłam Fb jako Dominika Jastrzębska.

    Brazylia jest tak różnorodna,że na samą myśl o tym kraju nasuwa się mnóstwo skojarzeń takich jak karnawał w Rio de Janeiro,samba, piłka nożna,Amazonka,lasy tropikalne,yerba mate a także ogromna bieda i przestępczość. Jako fanka piłki nożnej i reprezentacji Brazylii w tej dziedzinie zawsze podziwiałam miłość Brazylijczyków do futbolu,widoczną zwłaszcza w biednych regionach kraju i fawelach. Gdy myślę o brazylijskim futbolu od razu przed oczami staje mi widok roześmianych dzieci biegających za piłką, wśród których na pewno znajduje się przyszła gwiazda reprezentacji Brazylii. Poza tym Brazylia to kraj najsłynniejszego na świecie karnawału,do którego szkoły samby i innych latynoskich tańców przygotowują się miesiącami, aby zaprezentować zapierające dech w piersi taneczne show z setkami tańcerzy i kolorowych strojów. Brazylia to w końcu kraj, gdzie pomimo biedy i masy problemów,ludzie starają się zawsze czerpać przyjemność z życia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Brazylia kojarzy mi się z tasiemcowymi serialami z czasu kiedy byłam nastolatką: nieziemsko piękne kobiety, zabójczo przystojni mężczyźni i niewiarygodnie pokręcone intrygi :-) A że uwielbiam dobre jedzenie to nie mogę nie wspomnieć o egzotycznych owocach których chciałabym kiedyś spróbować np.: aceroli czy gravioli.
    Polubienia jako: Lena Janowska i Lena Jabłońska

    czerwone.jabluszko2016@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marttoolla@gmail.com ...ale to i tak przez g+ idzie dojsc ;)

      Usuń
  31. Brazylia to dla mnie Samba gorąca
    i tańczona w promieniach zachodzacego słońca
    to rytm i drżenie ciała
    oj tańczyk tak bardzo bym chciała ;)
    Brazylia to dla mnie plaże piaszczyste
    i oceanu wody przejrzyste
    to zapachów przeróżnych gama
    a czym dla Ciebie jest Brazylia, kochana ?

    fb Marta Opulska
    insta martul12
    G+ martul :)
    martul31@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Brazylia kojarzy mi się z barwnym, roztańczonym karnawałem w Rio.
    e-mail: r.helt@wp.pl
    Polubiłam na FB, Instagramie, Google+ jako Krystyna H

    OdpowiedzUsuń
  33. Z czym kojarzy mi się Brazylia???

    Jest takie miasto, które nazywa się Brodowski, Brodosqui ewentualnie, ale w tej wersji występuje rzadziej. Jedyne brazylijskie miasto, którego nazwa pochodzi od Polaka - Aleksandra Brodowskiego. Wielkopolanin, inżynier (mniej znany niż Modrzejewski na przykład) i twórca linii kolejowych w Brazylii wespół z Malinowskim. Dlaczego? Ot, przez partiotyzm lokalny - może nie w tym samym czasie, ale spędzaliśmy dzieciństwo w tej samej miejscowości. No i swego czasu popełniłam o nim pracę taką dość poważną, historyczną, taką, że nawet nabrałam ochoty na więcej (a właściwie na mniej, bo zamiast trzech liter przed nazwiskiem miałabym dwie)...
    Ale po więcej trzebaby jechać tam... Niby już nieaktualne, ale ciągle gdzieś to tam jest...

    Pozdrawiam
    mail - brzydkaryba@gmail.com
    insta - obserwuję jako brzydka ryba
    lubię na fb (Ewa L...)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdzie szukać wyników tego rozdania ? Tu w poście czy na fb ? Minęło parę dni od zakończenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyników nie będzie. Jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  36. SERIO???? WŚRÓD TYLU PIĘKNYCH ODPOWIEDZI, NAGRODĘ DOSTAŁA OSOBA, KTÓRA NAPISAŁA:"Brazylia kojarzy mi się z karnawałem ;)" I TYLE.... ???? TO PO CO ROBISZ KONKURS O BRAZYLII? ZRÓB KONKURS NA TO KTO CIĘ BĘDZIE LUBIŁ I OBSERWOWAŁ NA WIĘKSZEJ ILOŚCI PORTALI...ŻENUJĄCE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne produkty :) Sama testowałam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń