środa, 28 sierpnia 2013

Drożdże piwowarskie Lewitan

Jakoś ponad miesiąc temu pisałam Wam, że zaczęłam swoją przygodę z piciem dożdży
Efekty było bardzo szybko widać, chociażby w bardzo wzmocnionych paznokciach i rzęsach, aczkolwiek u mnie pojawił się okropny skutek uboczny a mianowcie wysyp pryszny, i to nie byle jaki, ale porządny. Czytałam, że jest to normalne na początku kuracji, ale u mnie wcale to nie ustawało. Więc zrezygnowałam, mimo satysfakcjonujących efektów.

Oczywiście moja kochana babcia była ze wszystkim na bierząco i zaradziła temu problemowi! Zaczęłam jeść drożdże, ale w tabletkach :-D

Babcia sprezentowała mi drożdże piwne w tabletkach.



Jako, że zawsze wzbraniałam się przed wszelkiego rodzaju suplementami, nie byłam na początku zachwycona. Aczkolwiek po pewnym czasie skusiłam się, bragnienie długich włosów w krótkim czasie było silniejsze ;-)


SKŁAD:

drożdże gatunku Saxxharomyces cerevisuae, dwutlenek krzemu jako substancja wiążąca i stearynian magnezu jako sunstacja przeciwzbrylająca (ma na celu ułątwić połykanie poprzez poślizg)

Jak widać skad bardzo ubogi, a tym samym tak idealny ;-) Wiem, że zdania na temat stearynianu magnezu są podzielone, aczkolwiek występuje on w większości tabletek, więc gdyby naprawdę tak bardzo hamował działanie, zapewne zostałby zastąpiony.



DAWKOWANIE:

Dorośli 2-4 tableki 3 razy dziennie.

Dzieci od 7 lat 1-2 3 razy dziennie.


ŚREDNIA ZAWARTOŚĆ SUBSTANCJI W ZALECANEJ DZIENNEJ DAWCE - 12 TABELTEK:

TIAMINA (B1)                    32% dziennego spożycia
RYBOFLAWINA (B2)    18%
NIACYNA                             19%


Preparat ten jest naturalny, niestandaryzowany, Witaminy i składniki mineralne są wyłącznie pochodzenia naturalnego- z drożdży piwowarskich, dlatego mogą występować wahania zawartości tych składników, charakterystyczne dla produktów naturalnych.



WŁAŚCIWOŚCI:

Wyżej wynienione składniki są bioprzystępne i bardzo łatwo przyswajalne przez organizm, wspomagają też procesy metaboliczne,
Tiamina i niacyna pomagają w prawidłowym funkcjonowaniuukładu nerwowego i utrzymaniu prawidłowych funcji psychologicznych (własnie dzięki tej funkcji moja babcia poznała te tabletki, przepisał je jej lekarz, aby załągodzić stres itp).
Niacyna przyczynia isę do zminiejszenia uczucia zmęczenia i znurzenia, pomaga zachować zdrową skórę.
Ryboflawina ma także pozytywny wpływ na układ nerwowy oraz odgrywa bardzo ważną rolę w funkcjonowaniu narządu wzroku.


DZIAŁANIE:

Właściwości opisane przez producenta tak naprawdę mnie za bardzo nie intereosowały, może ta kwestia z ukojeniem nerwów troszkę ;-) ja miałam inny cel- przyspieszyć porost włosów. Co oczwiście się udało :-D

Przez niecały miesiąc urosły 2,6 cm :D Bardzo załuję, że nie zorbiłam zdjęcia :( ale naprawdę na początku powątpiewałam w działanie tego naturalnego suplementu. 
Oprócz długości oczywiście pojawiła się burza baby hair :) Paznkocie też rosną jak na drożdżach, rzęsy się tak jakby jeszcze bardziej wzmocniły. Ja osobiście jestem narpawdę tymi tabletkami zachwycona. Mimo, że nigdy nie byłam zwolenniczką supelmentów i jest to pierwszy , który zażywam. 
I na koniec dodam tylko, że nie byłam systematyczna  rzadko kiedy udawało mi się pamiętać o zażywaniu 12 tabletek dziennie ;-)

Jeśli nie możecie przekonać się do picia drożdży, a zależy Wam na długości, spróbujcie proszę z Lewitanem :-)

Ja osobiście chciałabym wrócić do normalnego picia dorożdży,ale gdy tylko przypominam sobie, jak wyglądała moja twarz, porzucam ten pomysł ;-)



Opakowanie 200 tabletek kosztuje 14 zł :-) Bardzo często jest neidostępny w aptekach, ale apteki bez problemy sprowadzą go dla Nas :-)




A jakie są Wasze sposoby na porost włosów? Zależy Wam na tym? Co sądzicie o suplementach? Jesteście za, czy raczej przeciw? :-)

52 komentarze:

  1. kurczę, też chciałabym pić drożdże.. ale jak ja mam trądzik i miałoby mnie jeszcze obsypać to nie chcę sobie wyobrażać mojej twarzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tym suplemencie na twarzy nic brzydkiego się nie pojawia :)

      Usuń
    2. niestety mnie wysypywało :( właśnie po Lewitanie

      Usuń
  2. nie piłam drożdży więc nie wiem jak by to wyglądało u mnie. Jeśli działa to może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, bo efekty moga naprawdę pozytywnie zaskoczyć :)

      Usuń
  3. Czytałam ostatnio na jakimś blogu, że dużo efektywniejsze jest picie tabletek ze skrzypu, bo substancji aktywnej jest duuużo więcej i można brać 2-4 tabletki zamiast kilkunastu:)
    Ale nie powiem, efekty które opisałaś są naprawdę efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam dużo dobrego o skrzypie :) zabieram się właśnie za picie skrzypokrzywowych herbatek :)

      Usuń
  4. strasznie nie lubię łykać tabsów;(

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm drożdże.. chyba się nie odważę ich brac.. przy moim problemie z cerą. Super działa też picie pokrzywy, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam co nieco o tym suplemencie, ale nigdy nie używałam. Kiedyś łykałam inne tabletki z drożdżami, drovit. Aczkowliek obecnie jestem jakoś sceptycznie nastawiona do suplementów, jakichkolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam picie świeżych drożdży :) Działa tam samo. tabletki są dla bardziej leniwych ;-)

      Usuń
  7. nie słyszałam... nominowałam Cię do "Liebster Award" http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com/2013/09/druga-nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim ostatnio i nawet miałam zamiar kupić, tylko problem w tym, że brak mi systematyczności, której suplementy wymagają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam kiedyś o tych tabletkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm nigdy nie piłam drożdży o tabletkach slyszalam ale nie stosowalam wiec nie moge sie zabardzo wypowiedziec ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super, tylko te dawkowanie...Kto będzie miał czas, żeby trzy razy dziennie przypomnieć sobie o suplemencie i to aż 4-ech tabletkach? Dziwi mnie to, dlaczego producenci tak robią...U mnie od razu odpada, nie mam do tego pamięci, ani cierpliwości...:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, było to dla mnie problematyczne ;-)

      Usuń
  12. nie slyszlam o tym :) zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/2013/11/rozdanie-wygraj-zel-wybielajacy-zeby.html

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa ,stosuje je od lat. mimo ze farbuje wlosy one zawsze mi odrastaja. kiedys wyleczylam nim uporczywy tradzik.pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest za 9zł w niektorych aptekach

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy te tabletki pomogły Ci z problemami na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  16. tabletki są super...lepsze od tabletek ze skrzypem...szybciej rosna włosy i paznokcie...są mocniejsze ...ja przyjmowałam i przyjmuje rano 6 tabletek przez 1 tydzień, później 4...rano...po miesiącu stosowania odstawiam na tydzien i znów...byłam po chemii łysa...to był styczeń teraz mam włosy długosci ok. 56 cm

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa tylko czy pomaga tez w tradziku bo glownie o to mi chodzi bo moja twarz wyglada okropnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na początku pojawił się wysyp, który jednak po kilku dniach zniknął :) Ja nigdy problemu z trądzikiem nie miałam, ale słyszałam że pomaga :) Z resztą widać w komntarzach pod postem :)

      Usuń
  18. Biore na wlosy mega. Tradzik tez jakby znikal

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kupiłam za 10 zł z groszami. Efekt jest wspaniały, a stosuję dopiero 3 tygodnie. Paznokcie i włosy są jakby silniejsze, a same paznokcie rosną jak na "drożdżach" xdd
    Polecam wszystkim, którzy chcą mieć piękne włosy, rzęsy i paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba nikt nie narzekał na te drożdżowe tabletki :)

      Usuń
  20. Swego czasu łykałam te tabletki. U mnie na długość włosów nie wpłynęły, ale za to pojawiło się mnóstwo baby hair.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie te tabletki bardzo pomogły na problemy z cerą - dermatolog mi zalecił.

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam te tabletki każdemu kto ma problemy z trądzikiem. Na samy początku jest lekki wysyp ale to znika po kilku dniach.Efekty utrzymująsię już u mnie od około roku, a miałam bardzo uporczywy trądzik. Usuwa również zaskórniki co jest dla mnie ogromnym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety efektem ubocznym jest poczatkowy wysyp, ale w moim przypadku też zniknął po kilku dniach :)

      Usuń
  23. miałam problem z włosami u mojego psa. Pani weterynarz poleciła mi te tabletki, po tygodniu stosowania widać ogromną różnicę. Jak wszyscy wiemy produkty polecane psiakom są bezpieczne. Od trzech dni podbieram psu te drożdże, bo sama mam bardzo słabe włosy, zobaczę co będzie.... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to mnie przekonało :D :D :D

      Usuń
    2. Haaaa :D niezła historia z podkradaniem tabletek psiakowi :D

      Usuń
  24. ja się stosowałam do zaleceń, brałam każdą jedną tabletkę. W ten sposób opróżniłam opakowanie i WOW ! Aż mnie koleżanki chwalą, że mam lepsze włosy i cerę. Także polecam :) osobiście z pyłkiem pszczelim

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy potrzeba brac az 12 tabletek dziennie jest tu ktos kto stosowal mniejsza ilosc ? i dalo efekty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od kilku dni dokładnie od 5 biorę drożdże piwowarskie, najbardziej bałam się wysypu ponieważ mam skłonność do wypryskow, ale nic takiego się nie pojawiło staram się brać 12 tabletek dziennie. Po miesiącu napiszę o swoich efektach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaczęłam brać lewitan 2 dni temu i zaobserwowałam zgagę po każdym posiłku (mam skłonności do refluksu, ale pojawia się od czasu do czasu), a te tabletki biorę właśnie podczas jedzenia. Czy drożdże mogą nasilać te dolegliwości? Któraś z was miała coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  28. Co stosowac na yearz jakie koetyki po wysypie prydzvzy po tych tabletkac czy samo zniknie ?

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne inspiracje i ciekawie prowadzony blog tak trzymac ! :)

    OdpowiedzUsuń