poniedziałek, 8 lipca 2013

Polskie kosmetyki :)

GODNE POLECENIA?



Już za jakiś czas będę odpoczywać w Polsce i postanowiłam zrobić sobie małą przerwę od niemieckich kometyków :) Do kosmetyczki pakuję tylko niezbędniki. Nastawiam się na wielkie testowanie polskich produktów :-) i wspieranie polskich marek. Moja skóra odpocznie od DM i Rosmannowych marek. Mam swoich polskich ulubieńców, ale chciałabym wypróbować czegoś nowego, niestety nie jestem na bieżąco z tym co się dzieje na polskim rynku komsetycznym.

I tutaj zwracam się do Was z prośbą :-) 

Jakie produkty do pielęgnacji twarzy możecie mi polecić? (mam cerę skłonną do przetłuszczania, ale niezmiernie wrażliwą w oklicach oczu)

Czy macie jakich swoich włosowych ulubieńców? :-)

A co jeśli chodzi o pielęgnację ciała? :-)

O make up nie pytam, bo rzadko stosuję ;-)

Jak pewnie zauważyłyście, preferuję bardzo proste składy, bazujące na skadnikach naturalnych.

Przeglądam Wasze blogi  i mam już małą listę zrobioną, ale chetnie ją rozszerzę o Wasze propozycje :)

Piszcie, przesyłajcie linki recenzji, chętnie poczytam :-)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. taaaaaak! uwielbiam kosmetyki firmy floslek! :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem Twojej listy:-) Może: http://recenzjekosmetykowniktwielkiona.blogspot.com/2012/10/peelingii-naturia-body-joanna.html

    OdpowiedzUsuń